0 szt. - 0.00 PLN

Zamówienia

  1. Zamówienia można składać na jeden z następujących sposobów:

    - poprzez stronę internetową www.snowspirit.pl;

    - wysyłając e-mail na adres info@snowspirit.pl;

    - telefonicznie w dni powszednie w godzinach od 8:00 – 20:00 pod numerem +48609551625;

  2. W przypadku zamawiania przez stronę internetową www.snowspirit.pl, wybór Towarów odbywa się poprzez dodanie ich do koszyka, naciśnięcie przycisku „Zamówienie”, a następnie uzupełnienie danych w formularzu rejestracyjnym.

  3. Zamawiający ma możliwość wyboru formy płatności spośród następujących:

    - gotówką przy odbiorze

    - przelewem lub kartą płatniczą za pomocą dostępnego na stronie elektronicznego systemu płatności

    - przelewem bankowym

  4. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych wyświetlane jest podsumowanie zamówienia zawierające:

    - przedmiot zamówienia,

    - jednostkowe oraz łączne ceny zamawianych Towarów

    - całkowite koszty dostawy

    - wybraną formę płatności

    - wybrany sposób dostawy

    - danych kontaktowych zamawiającego

    - danych adresowych odbiorcy Towaru

  5. Złożenie zamówienia od tego momentu jest uwarunkowane akceptacją regulaminu oraz kliknięciem przycisku „potwierdzenie zamówienia”.

  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówień złożonych z nieprawidłowo wypełnionym formularzem.

  7. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w momencie potwierdzenia zamówienia przez snowspirit.pl. Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia w mailu potwierdzającym.

    Potwierdzenie zawiera podsumowanie zamówienia oraz w przypadku wyboru płatności przelewem bankowym, dane konta bankowego Sprzedawcy.

    W niektórych przypadkach np.: zamówienie większej ilości towaru, sprowadzenia nietypowego towaru / rozmiaru itp., sklep zastrzega sobie prawo do zażądania zaliczki. W tym celu Sprzedawca każdorazowo skontaktuje się z Klientem przed realizacją zamówienia.

  • Amex
  • Master Card
  • PayPal
  • Visa